هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم !

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

نترسین ! از پول دادن خبری نیست !

اینبارم اومدم که دعا کنین . ولی نه برای من .

یک نفر هست که خیـــــــــــــــــــــــــــــلی نیازمند دعاست .

2 ساله می شناسمش ولی حالا که ممکنه تا دوهفته ی دیگه تا عمر دارم نبینمش دارم می شناسمش ، درداشو مشکلاتشو تنهاییا بدبختیا ...

مشکلات من در برابر اون مزخرفن . مزخــــــــــــــــــــرف .

فقط خواهش می کنم اگه دلتون پاکه اگه می دونین دعاتون میره بالا ، بالاتر از این آلودگی و سیاهی ها ، دعاش کنین .

اگه هم میدونین پاک نیست و نمیره بالا خب بازم دعا کنین . بازم کاچی به از هیچی .

پی نوشت1 : چندوقت پیش داشتم فکر می کردم این یاس هست ، همش درمورد مشکلات مردم می خونه ، چقد علافه ! به من چه که کی شب گشنه میخوابه ، کی زندگیش چه جوریه ، کی بابا نداره ، کی چه میدونم مدرسشون آتیش گرفته و ....

یعنی مطمئن بودم اگه من یه روزی یه کاره ای میشدم یه پادشاهی (!) یه رئیس جمهوری چیزی از اونا بودم که همش پشت سرم تف و لعنت بود ! یعنی فقط به فکر خودم بودم و بس .

تا ایکه امروز این دوستم اومد پیشم و درد و دل کرد . حالا دارم فکر می کنم اگه اون قدر به این مردم نزدیک باشی که حس کنی دردشون دردته و عذاب وجدان داری که یه لقمه غذا بخوری در حالی که خیلیا گشنه شونه ، میشی یکی مثل کوروش !

پی نوشت2 : فراموش نکنین خواهشا . هرکس میتونه این پستو ، یا چه میدونم یه چیزی از خودش بنویسه بذاره تو وبش تا زودتر مشکلات این دوستمون حل بشه . خواهشا .


چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند


گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی...



نظرات شما عزیزان:

justin
ساعت21:05---16 خرداد 1391
ترنم جووووووونم واقعا ممنون که خودت و دوستای گلت برام دعا کردید ولی مشکلات من اینقدر زیاد هست که فقط باید دعا کنم بیشتر نشه

بازم خدارو شکرپاسخ: حالا ما دعامون رو کردیم دیگه ....


arsam
ساعت18:36---29 ارديبهشت 1391
از اونجا که اینجا ایرانه و همه از ادم انتظار دارن نه مریض بشه نه بمیره ما در یک اقدام ددمشانیه با مرگ دست و پا نرم کردیم و زیر دوخمش و گرفتیم اقا اصن یه وضعی....چی شد؟اهان به کوری چشم دوستان و دشمنان نظام نمردیم خو....سرما خورده بودیم در حد لالیگا....اقا عفونت و چشم و همه جا....فقط توی ایرانه که میتونه عفونت از گلوت به چشمت بزنه و دکتر هم با خیال راحت بگه خوبه حالا کور نشدی....از همه دوستان نگران بنده از رفقا گرفته تا پدافند و هکر و اینا ممنونم دم این ایرانی واقعی گرم خیلی باحاله دشمن داشته باشی یه دو جین از اینا فهمیده و باکلاس....ا والله...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк